luni, 15 aprilie 2013

S16 Program Slujbe si activitati

Sfantul Luca / Saint Luca
Am trecut de jumătatea postului. Mai avem două săptămâni până la Duminica Floriilor- când de fapt se termină Postul Paştelui şi începe Săptămâna Patimilor, şi trei săptâmâni până la Înviere - Sfintele Paşti.
... Cât de mult ne-am implicat în acest post? Am făcut încă un pas spre lepădarea de sine, spre recunoaştrea propriei ne-desăvârşiri, am făcut mai mulţi paşi către Dumnezeu şi îndumnezeire...?
Sau ne-am simţit bine cu noi înşine, făcând ceea ce toată lumea face...
Căci altfel, nu-i aşa, suntem puţin mai mult, deplasaţi şi depăşiţi...
... Un moment de meditaţie: cine suntem şi spre ce ne îndreptăm...

Programul Slujbelor si al activitatilor in perioada 15 aprilie - 21 aprilie:

ZIUA ORA SLUJBE / activitati
Miercuri 17 aprilie 7:30 - 9:30 Liturghia Darurilor Înainte Sfinţite
Miercuri 17 aprilie 18:00 - 21:30 Denie – Canonul cel Mare
Vineri 19 aprilie 7:30 - 9:30 Liturghia Darurilor Înainte Sfinţite
Vineri 19 aprilie 18:00 - 21:00 Denie – Acatistul Bunei Vestiri
Sambata 20 aprilie 7:30 - 9:30 Sfânta Liturghie cu Pomenirea morţilor
Sambata 20 aprilie 18:00 - 19:00 Vecernie
Duminica 21 aprilie 8:00 - 12:30 Utrenia, Sfânta Liturghie  - Duminica  a  5 - a  din Post  ( a  Cuvioasei  Maria Egipteanca )

In fiecare duminica de la ora 17:00 are loc intalnirea cu tinerii: Hristos, Biserica si tinerii.

Nota: Programul poate suferi modificari.  Va rugam consultati avizierul Bisericii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu